26-jarig Jubileum!
🎉 26 JAAR ZELFSTANDIG ONDERNEMER! 🎉
Wauw, wat vliegt de tijd! Op 17 mei jl. was het precies 26 jaar geleden dat ik mijn allereerste bedrijf inschreef bij de KvK: Stephanie’s Beautycare for men & women.
Na 8 jaar als medisch pedicure en schoonheidsspecialiste, volgde een groter pand, de erkenning als Leerbedrijf én een complete make-over met privésauna onder de naam: BEAU VICTOIRE Health Beauty & Wellnesscenter.
De stap naar de thuiszorg Op 10 juni 2013 startte ik mijn tweede bedrijf: BEAU VICTOIRE THUISZORG. Destijds als verzorgende (VIG’er), in 2018 behaalde ik mijn verpleegkundige diploma en vorig jaar rondde ik de pittige opleiding tot Kwaliteitsverpleegkundige succesvol af! 🎓
Door Covid-19 moest ik in 2020 helaas, na 23 jaar, stoppen met het wellnesscenter. Maar stilstaan was geen optie. Ik ging volledig aan de slag als (covid)verpleegkundige in de frontlinie. Wat een virtuele marathons heb ik gelopen! 🏃♀️💨
Zorg, muziek en dankbaarheid Naast mijn werk ben ik een domineesdochter en gospelzangeres. Vorige week zondag leidde ik de zangdienst (praise & worship) in onze kerk in Haarlem (Paul Krugerkade 6).
Speciaal voor deze feestelijke dag gingen deze drie lieve kerkgangers met mij op de foto. Zij wonen bij Nieuw Unicum (hét MS-expertisecentrum) en bezoeken zo vaak ze kunnen onze dienst. Wat een enorm voorbeeld zijn zij voor ons! Sinds een maand werk ik via mijn bemiddelingsbureau nu ook zelf enkele nachten per maand als Kwaliteitsverpleegkundige bij Nieuw Unicum. Zo komt alles bijzonder samen. ✨
Voor de foto deed ik met liefde de visagie en haarstyling van de lieve Annelies (zie foto’s! 🥰). Als je niet rolstoelgebonden of afhankelijk bent, besef je des te meer wat een zegen een goede gezondheid is.
Ik ben ontzettend dankbaar voor de afgelopen 26 jaar en kijk uit naar alle mooie, zorgzame jaren die nog gaan komen! 🥂❤️
Ik wens jullie allen een heel gezegende week!